איטום בהתזה

איטום בהתזה


אחת השיטות היעילות בתחום האיטום, הינה איטום בהתזה. מדובר על איטום גגות בפרט שהוא איטום חובה בכל מבנה. יש לקרוא למומחה באיטום, שיוכל לומר לכם אם איטום שנעשה באמצעות התזה, יוכל להתאים לכם. איטום זה, מתבצע בחומרים אקריליים. יש לציין כי חומרים אקריליים שנעשים בהתזה יכולים להתבצע גם באמצעות מריחה, אך חומרים פולימריים  בהתזה עמידים יותר בפני רטיבות. בגגות בטון ופח, איטום בחומרי התזה פולימריים הם היעילים ביותר ולכן, ייעוץ מקדים עם קבלן איטום, יכול לתת לכם את התמונה הברורה.



ביצוע של איטום ע"י התזה, מתבצע במכונה מיוחדת שמתיזה את החומר שמתאים לגג שלכם. ההתזה מתבצעת באמצעות צינור מיוחד שמחובר למכונה. גם באמצעות משאבת אוויר ניתן לבצע את האיטום, כך שאלה הן שתי הדרכים ליישום האיטום. איטום דו רכיבי מתבצע בהתזה ע,י משאבה מיוחדת, או באמצעות מברשת זפת או מריחה באמצעות רולר.

היתרונות הרבים של איטום בהתזה

שיטה זו של איטום בהתזה, הינה שיטה ידועה שהיא יעילה והוכיחה את עצמה. השיטה נהוגה בעולם כולו והיתרונות שלה הן שאין צורך בשעות רבות של עבודה, כי אם הכנה ואדם אחד או שני אנשים שיבצעו את עבודת האיטום במהירות, מה שעשוי לחסוך זמן וכסף. התוצאות של איטום זה הן מעולות והאיטום מחזיק למשך שנים.  יש לציין, כי איטום בחומרי התזה ייעודיים, עשוי להתאים גם למרתפים, גגות, פיר מעלית ומקלטים. מדובר על פתרון יעיל



יש לציין, כי איטום בהתזה, אינו יתאים לאיטום קודם בזפת או ביריעות ביטומניות. כאשר מדובר על איטום קירות ויש לחפור לעומק, על מנת ליישם היטב את האיטום, מה שאינו ישתלם לבעלי הנכס, אך איטום באמצעות התזה, עשוי להיות פתרון הולם. שי לדעת, כי איטום באמצעות חומרי איטום בהתזה, מתאים למקרים שבהם הגג הוא אנכי או שאינו מאפשר פריסה של יריעות ביטומניות. גם כאשר קיימת בגג הסתעפות של צינורות של דודי שמש או מכשולים אחרים בגג ומעוניינים להשיג תוצאות טובות של איטום מהיר ויעיל כגון איטום מרתפים או מקלטים.

חומרי איטום נוזלי אוטמים ברמה גבוהה


חומרי איטום נוזלי, מספקים תוצאות ברמה גבוהה מבטיחים שמים לא יצליחו לחדור דרך הקירות. חומרים אלה הם תרכובת של סיליקון על בסיס סולבנט בתוספת של חמצן. החומרים מתקשים עם המשטח שעליו הם מותזים. בדרך זו, נוצר איטום מדויק ומושלם. חומרים אלה, מגנים בפני קרינת השמש ומתאימים לאזורים חמים ולחים גם יחד.

אהבתם את המאמר? נשמח לקבל לייק בפייסבוק ולעניין אתכם בכל העדכונים החדשים של עולם האיטום, חוות דעת על אוטמים ובעלי מקצוע בתחום, מאמרים של בעלי מקצוע והמון מידע עדכני. הפייסבוק של אוטמים




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איטום ביריעות- כל היתרונות

חברות איטום מומלצות